Wednesday, August 28, 2013

လႊဲသံသရာထဲမွာ ဝဲကာ လည္ေနမွာလား ဗိုလ္ခ်ဳပ္႐ုပ္ရွင္




ယခင္ စစ္အစုိးရလက္ထက္မွာ ေတြ႔ဖုိ႔ ျမင္ဖုိ႔ သိဖို႔ ခက္ခဲတဲ့ လြတ္လပ္ေရး
ဖခင္ႀကီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ႕ အေၾကာင္းနဲ႔ ပံုရိပ္ေတြကို ေနာင္လာေနာက္
သားေတြ သိရွိႏုိင္ေအာင္ ျပန္လည္ အသက္သြင္းဖုိ႔ ႀကိဳးစားလာခဲ့တာ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ က ရုပ္ရွင္အႏုပညာရွင္ ေတြနဲ႔ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ႕ သမီး ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္တို႔ ေတြ႔ဆံုမႈက စတင္ခဲ့တယ္လုိ႔ ဆုိရမွာပါ။

ဒီကိစၥအတြက္ ေကာ္မတီဖဲြ႔ၾကေလေတာ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က ဥကၠ႒ လုပ္ၿပီး လူရႊင္ေတာ္ ဇာဂနာ၊ ဒါရုိက္တာ ေမာင္မ်ိဳးမင္း (ရင္တြင္းျဖစ္)၊ သရုပ္ေဆာင္ ဇင္၀ိုင္း၊ ဒါရုိက္တာ ၀ိုင္း၊ သရုပ္ေဆာင္ လူမင္း၊ ဒါရိုက္တာ ေမာင္မိုးသူ၊ ဒါရုိက္တာ ၾကည္ျဖဴသွ်င္၊ သရုပ္ေဆာင္ ထြန္းအိႁႏၵာဗို၊ ဒါရိုက္တာ ေမာင္ေမာင္ဦး(စႏိုး၀ိႈက္) နဲ႔ ကိုလြင္(စႏိုး၀ိႈက္)၊ သရုပ္ေဆာင္ ေ၀ဠဳေက်ာ္၊ ျပည္သူ႔ေခတ္ ဂ်ာနယ္ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဦးေမာ္လင္း၊ သရုပ္ေဆာင္ (ဦး) ေအာင္လြင္၊ လူရႊင္ေတာ္ အရိုင္းတို႔နဲ႔ ဖဲြ႕စည္း ခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ေမာင္ေမာင္ဦး( စႏုိး၀ိႈက္)၊ ကိုလြင္ (စႏုိး၀ိႈက္) တို႔ကုိ အေၾကာင္းတစံုတရာ မသိရဘဲ အဖြဲ႔ထဲမွာ မေတြ႔ရေတာ့ပါဘူး။

၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၃ ရက္ေန႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေမြးေန႔မွာ ရံုးခန္းဖြင့္ပဲြ လုပ္တဲ့အခါ ဇာတ္ညႊန္းေရးဆရာ ဦးေဇာ္သက္ေထြးနဲ႔ ဒါရုိက္တာ ေဒၚအိအိခိုင္တို႔ ပါ၀င္လာတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ ဒီအခါမွာေတာ့ ဦးေဇာ္သက္ေထြးက ျပန္ၾကားေရး တာ၀န္ခံ၊ ေဒၚအိအိခိုင္က ဘ႑ာေရးမႉး၊ ထြန္းအိႁႏၵာဗုိ ကေတာ့ စာရင္းစစ္ ဆိုတဲ့ တာ၀န္ေတြနဲ႔ပါ။ ဒီ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ရုပ္ရွင္ႀကီး ျဖစ္ေျမာက္ဖုိ႔အတြက္ တႏိုင္ငံလံုးကလည္း အုန္းအုန္းႂကြက္ႂကြက္နဲ႔ ၀ိုင္း၀န္းလွဴဒါန္းခဲ့ၾက ပါတယ္။ နာေရးကူညီမႈအသင္း ဥကၠ႒ ဦးေက်ာ္သူ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ရုပ္ရွင္အဖဲြ႕ထဲ ပါတာ၊ မပါတာ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့လည္း ေတာ္ေတာ္ လႈပ္လႈပ္ ခတ္ခတ္ ျဖစ္ခဲ့ၿပီးမွ ဦးေက်ာ္သူရဲ႕ အေဖ ဦးစိန္တင္က သူပိုင္တဲ့ အမ်ိဳးသား ရုပ္ရွင္ထုတ္လုပ္ေရးကို ဗိုလ္ခ်ဳပ္ဇာတ္ကား ရိုက္ဖို႔ လွဴတန္းခဲ့ ျပန္ပါတယ္။

ဒီမွာလည္း ျပႆနာနဲ႔ပါ။ ဦးေက်ာ္သူ တို႔ရဲ႕ အမ်ိဳးသား ရုပ္ရွင္ ဆိုတာ အရင္က ႏွစ္စဥ္ အခြန္ေၾကး မေပးေဆာင္ေတာ့တဲ့ အတြက္ အပိတ္ခံထားရတဲ့ ကုမၸဏီ တခုပါ။ ဒါကိုမွ လာလွဴရသလား ဆိုၿပီး ျပႆနာ တက္ခဲ့တာေတြလည္း ရွိခဲ့ျပန္ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ ကုမၸဏီ တခု အတြက္ ျမန္မာေငြ ၃ သိန္းေလာက္ ေပးရင္ ရုပ္ရွင္တကား ထုတ္လုပ္လို႔ ရတဲ့ေခတ္မွာ ဦးေက်ာ္သူတို႔ရဲ႕ အမ်ိဳးသားရုပ္ရွင္ အတြက္ အရင္က မေပးေဆာင္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္အလုိက္ အခြန္ေၾကးေတြကုိ က်ပ္သိန္း ဆယ္ဂဏန္းေက်ာ္ သံုးစဲြ အေလ်ာ္ေပးၿပီး ရွင္းခဲ့လင္းခဲ့ ေပးရတယ္လုိ႔လည္း သိခဲ့ရျပန္ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ဒီပိုက္ဆံ ေတြဟာ ျပည္သူေတြ လွဴဒါန္းထားတဲ့ ေငြေတြဆုိရင္ မမွားပါဘူး။

ေနာက္ေတာ့ ဒါရုိက္တာ ဦးၾကည္စိုးထြန္း၊ စာေရးဆရာ ဦးခ်စ္ဦးညိဳ၊ ဇာတ္ညႊန္းေရးဆရာ ဦးၿငိမ္းမင္း တို႔တေတြ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ ရုပ္ရွင္အတြက္ ဇာတ္ညႊန္း ေရးပါေတာ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ဦးၿငိမ္းမင္းက ေနာက္ပုိင္းမွာ ထြက္သြားခဲ့ျပန္ပါေရာ။ သူ႔ေနရာမွာ ျမျမင့္မိုရ္ ျဖစ္လာပါတယ္။ တႏွစ္နီးပါး အခ်ိန္ယူေရးခဲ့တဲ့ ဒီဇာတ္ညႊန္းဟာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ႏွစ္ဆန္းက်မွ ၿပီးပါေတာ့တယ္။ ဒီဇာတ္ညႊန္းေရး ဆရာေတြကို အႏုပညာေၾကး ဘယ္ေလာက္ ေပးခဲ့ရတယ္ ဆိုတာေတာ့ မစပ္စုတုိ႔ ဘယ္လိုမွ စံုစမ္းလုိ႔ မရခဲ့ပါဘူး။

ဒါေပမယ့္ ဒီလုိ ၿပီးစီးသြားပါၿပီဆုိတဲ့ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ ဇာတ္ညႊန္းကုိ ျပန္ေရးဖို႔ ဇာတ္ညႊန္ေရး ဆရာေတြ ပဲခူးၿမိဳ႕ကို ထြက္သြားတယ္လုိ႔ ၾကားရျပန္ေတာ့ အံ့အားသင့္လုိ႔႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရုပ္ရွင္ ေကာ္မတီကုိ ေမးခဲ့ေပမယ့္ ေျဖမယ့္သူ မရိွခဲ့ပါဘူး။ တခါ၊ အခု ေမၿမိဳ႕ကို ဒါရုိက္တာေတြ ျဖစ္ၾကတဲ့ အိအိခုိင္၊ ၾကည္ျဖဴသွ်င္၊ မင္းထင္ကုိကုိႀကီး၊ ၀ုိင္း တုိ႔က ဗုိလ္ခ်ဳပ္ ရုပ္ရွင္ ဇာတ္ညႊန္း သြားေရး ျပန္ၿပီလို႔ ဆိုလာျပန္ပါၿပီ။ ဒါနဲ႔ မစပ္စုလည္း ဘယ္လုိမွ မေနႏိုင္ေတာ့တာနဲ႔ အမိအရ လိုက္စံုစမ္း ခဲ့ပါေတာ့တယ္။

ပထမ ဇာတ္ညႊန္းေရး ဆရာႀကီးေတြ ေရးထားၿပီးသြားၿပီလုိ႔ ဆုိတဲ့ ဇာတ္ညႊန္းကုိ ေနာက္ ဇာတ္ညႊန္းေရး ဆရာေတြက ေမၿမိဳ႕သြားၿပီး ထပ္ေရးၾက ျပန္တယ္လုိ႔ ၾကားရေတာ့ ပထမ ဇာတ္ညႊန္းက ဘာေၾကာင့္လဲ၊ မေကာင္းလုိ႔လား၊ မျပည့္စုံ လုိ႔လားဆုိတဲ့ ေမးခြန္း ထုတ္စရာ ျဖစ္ေနပါေတာ့တယ္။

ဒါရိုက္တာ ၾကည္ျဖဴသွ်င္က “ဒီကိစၥေတြကုိ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ရုပ္ရွင္ ျပန္ၾကားေရးက ဦးေဇာ္သက္ေထြးကုိ ေမးၾကည့္လုိက္ပါ။ က်မတုိ႔ရဲ႕ ကိစၥေတြကို ျပန္ၾကားေရး တခုတည္းကပဲ ေျဖၾကားေပးဖုိ႔ သေဘာတူထားလုိ႔ပါ” လုိ႔ ဧရာ၀တီကုိ ေျပာပါတယ္။

ဒါနဲ႔ မစပ္စုလည္း ဗုိလ္ခ်ဳပ္ရုပ္ရွင္နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ျပန္ၾကားေရးက ဦးေဇာ္သက္ေထြးကို ေမးၾကည့္ပါေတာ့တယ္။

“အမွန္တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ ရုပ္ရွင္ကားတကား ရုိက္တဲ့အခါမွာ ႏုိင္ငံတကာ စံခ်ိန္စံညႊန္းနဲ႔ ရုိက္မယ္္ဆုိရင္ သူ႔ရဲ႕ Time Limit ရွိပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ Oscar Nominate လုပ္တဲ့ ဇာတ္ကားေတြက ၃ နာရီထက္ ပုိလုိ႔ မရပါဘူး။ ၃ နာရီေအာက္ကုိ ျဖစ္ရပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီေတာ့ ဆရာသုံးေယာက္က ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ႕ ဘ၀ေတြကုိ အပုိင္းလုိက္ ခြဲၿပီးေတာ့ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ႕ စိတ္ အလႈပ္ရွားရဆုံး၊ တကယ့္ကုိ ရသ အေျမာက္ဆုံးေတြကုိ သူတုိ႔ရဲ႕ စိတ္ကူးစိတ္သန္း ေတြနဲ႔ ေရးခ် လုိက္တာပါ။ အဲဒီလုိ ေရးခ်လုိက္၊ ဘ၀အပိုင္းေတြကုိ ျပန္လည္ ဆက္စပ္လုိက္တဲ့ အခါမွာ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ ေအာင္ဆန္းရဲ႕ ဇာတ္ကား တခုလုံးကုိ Over view ျပန္ၾကည့္လုိက္မယ္ဆုိရင္ ဒီဇာတ္ကားက ၃ နာရီစာ ရွည္လ်ားတဲ့ ဇာတ္ညႊန္း အခန္းေတြကုိ ရရွိထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီအထဲကမွ ၃ နာရီစာ Frame ထဲ ျပန္၀င္ၿပီးေတာ့ ဇာတ္လမ္းရဲ႕ အတက္အက်ေတြ၊ တုိင္းျပည္ရဲ႕ မသိရေသးတဲ့ သမုိင္း အခ်က္အလက္ေတြ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းရဲ႕ လူသားဆန္မႈေတြ ပါေအာင္လုိ႔ သူ႔ဟာနဲ႔သူ အစီစဥ္ တက် ရရွိဖုိ႔အတြက္ ဆရာႀကီးေတြ ေရးၿပီးသား ဇာတ္ညႊန္း ကုိ ျပန္လည္ၿပီး ေနရာတက် စီစဥ္ထားသုိမႈေတြ ျပန္လုပ္ရတာပါ။ ဒါေၾကာင့္မုိ႔လို႔ အခုလိုမ်ိဳး ျပန္လည္ ျပင္ဆင္ တည္းျဖတ္ရတာ ျဖစ္ပါတယ္” လုိ႔ ဦးေဇာ္သက္ေထြးက ေျပာပါတယ္။

မူလက ဇာတ္ညႊန္းေရးခဲ့တဲ့ ဦးခ်စ္ဦးညိဳကို ေမးၾကည့္ေတာ့ “နယ္သြားေရးတယ္ ဆုိတာ က်ေနာ္တုိ႔ ၾကားေတာင္ မၾကားမိပါဘူး။ က်ေနာ္တုိ႔ သိထားတာေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ သုံးခုကုိ သမေအာင္ စပ္မယ္၊ ေပါင္းမယ္ေပါ့။ အဲဒီအေပၚမွာမွ ထပ္ၿပီးေတာ့ နည္းနည္း ျပင္စရာရွိတာ ျပင္မယ္၊ တည္းျဖတ္မယ္ေပ့ါ။ အဲဒီလုိပဲ သိထားတယ္။ အဲဒီလုိ လုပ္လားေတာ့ မသိဘူး။ ဒီလုိ ျပန္လုပ္တဲ့ အေပၚကိုလည္း ဘယ္လုိမွ မသုံးသပ္ခ်င္ ေတာ့ဘူး။ ဘာမွလည္း မေျပာခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ လုပ္ခ်င္တာသာ လုပ္ၾကေတာ့၊ ဒါပဲ ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ဘယ္လုိမွ မခံစားေတာ့ပါဘူး။ စိတ္ထဲက ကုိယ့္ကုိ တာ၀န္ေပးတာ ၿပီးသြားၿပီလုိ႔ပဲ သေဘာထား လုိက္တယ္။ အဲဒါကုိ ႀကိဳက္ျခင္း မႀကိဳက္ျခင္း၊ အသစ္ျပန္ေရးျခင္း မေရးျခင္းကုိ စိတ္ထဲ ဘယ္လုိမွ မထားေတာ့ဘူး” လုိိ႔ ဆုိပါတယ္။

ဒီၾကားထဲ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရုပ္ရွင္အဖဲြ႔ရဲ႕ တရား၀င္ facebook စာမ်က္ႏွာမွာ The Iron Lady နဲ႔ King’s Speech တို႔ရဲ႕ ထုတ္လုပ္မႈ မန္ေနဂ်ာ Kate James နဲ႔ ေတြ႔ဆုံၾကတယ္လုိ႔ဆိုျပန္ေတာ့ မစပ္စု ေတာ္ေတာ္ ေလးစားသြား
မိပါတယ္။ မစပ္စုတုိ႔ရဲ႕ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ ရုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားႀကီးကုိ အႀကီးက်ယ္ အခမ္းနားဆုံး ျဖစ္ေအာင္ တကယ္ လုပ္ေဆာင္ေနၾကတာပဲလုိ႔ပါ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီ ၾသစေၾတးလ် ႏုိင္ငံသူ Kate James ဟာ Iron Lady၊ King’s Speech ဇာတ္ကားေတြနဲ႔ ဘယ္လိုမွ မပတ္သက္ဘူး ဆုိတာကို သိလာရေတာ့ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ရုပ္ရွင္ အဖြဲ႔သားေတြ ဘာေၾကာင့္ ဒီလုိ ေဖာ္ျပရတာလဲ ဆုိတာကုိ သိခ်င္လာျပန္ေတာ့ ျပန္ၾကားေရး တာ၀န္ခံ ဦးေဇာ္သက္ေထြး ကိုေမးတဲ့အခါ Kate James က Iron Lady၊ နဲ႔ King’s Speech ဇာတ္ကားေတြနဲ႔ မပတ္သက္ဘူး ပတ္သက္တယ္ ဆုိတာကုိ ဘာမွ မွတ္ခ်က္မေပးဘဲ အခုလုိပဲ ေျပာပါတယ္။

ဦးေဇာ္သက္ေထြးက “က်ေနာ္တုိ႔ ဘက္ကလည္း Kate James က က်ေနာ္တုိ႔ဇာတ္ကားကုိ တာ၀န္ယူမယ္လုိ႔ ဘယ္တုန္းကမွ သတင္း မထုတ္ျပန္ခဲ့ဖူး ပါဘူး။ က်ေနာ္တုိ႔ ေျပာထားတာက ႏုိင္ငံတကာ ရုပ္ရွင္လုပ္ငန္း ထုတ္လုပ္တဲ့ အေတြ႔အႀကံဳရွိတဲ့ Kate James ကုိ မေလးရွားက Art Audio ရဲ႕ အကူအညီနဲ႔ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ရုပ္ရွင္ျဖစ္ေျမာက္ေရး အဖြဲ႔၀င္ေတြကုိ ေခၚၿပီးေတာ့ ႏုိင္ငံတကာ ရုပ္ရွင္ ဇာတ္ကား ထုတ္လုပ္ရင္ ဘာေတြ လုိအပ္မလဲ ဆုိတာကုိ သူက လုိအပ္တဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ လာရွင္းျပတာ။ Kate James ရွင္းျပတဲ့ အခ်က္အလက္ေတြကုိ မွတ္သားၿပီးေတာ့ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္နဲ႔
ေတြ႔တဲ့အခါ ျပန္ေျပာျပတာ။ ဘယ္လုိလည္း ဆုိေတာ့ ႏုိင္ငံတကာအဆင့္ ရုပ္ရွင္ဇာတ္ကား ရုိက္တဲ့အခါ က်ေနာ္တုိ႔က ဒီအတုိင္း လုပ္လုိ႔မရဘူး။ က်ေနာ္တုိ႔မွာ လုိအပ္တဲ့ ျဖတ္သန္းမႈေတြရွိတယ္၊ အဆင့္ေတြရွိတယ္၊
ႏုိင္ငံတကာ ရုပ္ရွင္ပြဲေတာ္ေတြ ၀င္ၿပီးမွသာ ၾကယ္ပြင့္သတ္မွတ္ခ်က္အရ
ႏုိင္ငံတကာ ရုံေတြကုိ တင္လုိ႔ရတာ။ ၾကယ္ပြင့္ သုံးပြင့္ဆုုိရင္ ဘယ္ႏုိင္ငံက ရုံမွာ အရင္ တင္မယ္၊ ႏွစ္ပြင့္ဆုိရင္ ဘယ္လုိဆုိတဲ့ အခ်က္အလက္ေတြကုိ က်ေနာ္တုိ႔က ေဆြးေႏြးခဲ့တာ။ တကယ္လုိ႔ ႏုိင္ငံတကာ အဆင့္ သြားမယ္ဆုိရင္ တကယ့္ကုိ Professional ျဖစ္တဲ့ ဘယ္လုိ ကုမၸဏီ၊ ဘယ္လုိ လူေတြနဲ႔ ဆက္သြယ္ ေဆာင္ရြက္ရမလဲ၊ ေနာက္ တခုက ရုပ္ရွင္ဒါရုိက္တာ မေရြးခင္မွာ ပေရာဂ်က္ ဒါရုိ္က္တာ တေယာက္ကုိ ေရြးၿပီးမွ အဲဒီ ပေရာဂ်က္ ဒါရုိက္တာက လုပ္ငန္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖုိ႔ စနစ္ေတြ၊ ဇယားေတြနဲ႔ လုပ္ရမယ္ဆုိတာေတြကုိ ေဆြးေႏြးခဲ့တာပါ။ က်ေနာ္တုိ႔က Kate James ကုိ တာ၀န္ေပးတာ မဟုတ္ပါဘူး” လု႔ိပဲ ေျပာပါတယ္။

ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ရုပ္ရွင္ ျဖစ္ေျမာက္ေရး အဖြဲ႕သားမ်ားနဲ႔ Kate James ေတြ႕ဆံုသည္ကုိ (ဓာတ္ပံု – ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရုပ္ရွင္အဖဲြ႔ရဲ႕ တရားဝင္ facebook စာမ်က္ႏွာတြင္ ေတြ႕ရစဥ္)

ဒါ့အျပင္ Kate James ကုိ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ရုပ္ရွင္ အဖြဲ႕က အကုန္အက်ခံ
ေခၚယူခဲ့တဲ့ ကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ ဘ႑ာေရးမႉး ျဖစ္တဲ့ ဒါရုိက္တာ ေဒၚအိအိခိုင္ကို ေမးေတာ့ ဘာမွမေျပာဘဲ ဒါရုိက္တာ မင္းထင္ကိုကိုႀကီးဆီ ျပန္လႊဲလိုက္ပါတယ္။ ဒါရုိက္တာ မင္းထင္ကိုကိုၾကီးက “ဒီကိစၥက တကယ္ေတာ့ ျပန္ၾကားေရးရဲ႕ တာ၀န္ခံ ကုိေဇာ္သက္ေထြး ေျဖရမွာေပ့ါ။ အဲဒီတုန္းက သူမပါတဲ့ အတြက္ က်ေနာ္တုိ႔ နည္းနည္း ေျပာလုိ႔ရတာေလးေတြ ရွိတယ္။ ကုိေဇာ္သက္ေထြးကုိ သြားေမးရင္လည္း နည္းနည္း ရႈပ္ေထြးႏုိင္ဖြယ္ ရွိတဲ့အတြက္၊ က်ေနာ္ကလည္း အဲဒီတုန္းက ရွိေနခဲ့တဲ့ သူျဖစ္တဲ့အတြက္ ေနာက္ဆုံး အခ်ိန္အထိ သိေနခဲ့တဲ့ သူတေယာက္ အေနနဲ႔ နည္းနည္း ၀င္ေျပာပါ့မယ္။ ဒါက က်ေနာ့္ရဲ႕ တာ၀န္ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဒီဟာကုိ တာ၀န္ယူၿပီး ေျဖလုိက္ပါမယ္။ အဲဒီမွာ သူ႔ကုိ ေခၚတယ္ ဆုိတာကလည္း မေလးရွားကေန ဒီကုိ ရုပ္ရွင္အစည္းအရုံးကုိေရာ၊ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ ေအာင္ဆန္း ရုိက္ကူးေရး အဖြဲ႔နဲ႔ပါ ေတြ႔ဖုိ႔ကုိ ဒီခရီးစဥ္ အတြက္ လမ္းစရိတ္ ထုတ္ေပးလုိက္ရုံပဲ ရွိတယ္။ အသြားအျပန္ ေလယာဥ္စရိတ္နဲ႔ ဟုိတယ္စရိတ္အတြက္ ေဒၚလာ ၆၀၀ ထုတ္ေပး လုိက္တာပဲ ရွိတယ္။ သူနဲ႔ အလုပ္လုပ္မယ္ ဆုိၿပီး သူ႔ကုိ တျခား ေငြေၾကး ပမာဏ ေပးတာလည္း မရွိေသးပါဘူး။ ေဆြးေႏြး ထားတာလည္း ဘာမွမရွိဘူး။ ကနဦး ေတြ႔ဆုံမႈပဲ ရွိေသးတယ္” လုိ႔ ရွင္းျပပါတယ္။

မစပ္စုတို႔က ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားႀကီးကို ၾကည့္ခ်င္ပါတယ္။ ဒီဇာတ္ကားႀကီး ျဖစ္ေျမာက္ဖုိ႔အတြက္ ႀကိဳးစားပမ္းစား ၀ိုင္း၀န္း လုပ္ကုိင္သူေတြကိုလည္း အားေပးပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘာမွ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း မရွိတဲ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရုပ္ရွင္ အဖဲြ႕ကို ဘယ္လိုမွ နားမလည္ႏိုင္ ျဖစ္ရပါေတာ့တယ္။ သရုပ္ေဆာင္ေတြ ေရြးထားၿပီး ဘာဆက္လုပ္မယ္ ဆိုတာ ေရေရရာရာ မရွိတာလည္း အံ့ၾသစရာပါ။ ဒီေနရာမွာ သူတို႔မေျဖေပမယ့္ ေမးခ်င္တာကေတာ့ ၁။ ဒါရုိက္တာ ဘယ္သူလဲ၊ ၂။ ႏိုင္ငံျခားက ဘယ္ရုပ္ရွင္ ကုမၸဏီေတြက ရုိက္မွာလဲ၊ ဂ်ပန္ကလား၊ အဂၤလန္ကလား၊ ၃။ ဒီဇာတ္ကားရိုက္ကူးဖို ့ ရန္ပုံေငြ ဘယ္ေလာက္ ရိွလဲ၊ တႏုိင္ငံလံုးက လွဴထားတဲ့ ပိုက္ဆံေတြထဲက ဘယ္ေလာက္ကုိ အသုံးျပဳထားၿပီးၿပီလဲ၊ ၅။ ဘာၿပီးရင္ ဘာဆက္လုပ္မယ္ ဆိုတဲ့ တိက်ေသခ်ာတဲ့ လုပ္ငန္းစဥ္ေတြရွိလား၊ ရိွရင္ ဘာလို႔ ျပည္သူေတြကို အသိမေပးတာလဲ၊ ၆။ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းကို ဗုိလ္ခ်ဳပ္ အဖြဲ႔သားေတြပဲ ပိုင္တယ္လို႔ ထင္ထားၾကသလား ဆိုတာေတြပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ မစပ္စု မေမးသာခဲ့ပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆုိေတာ့ ေမးလိုက္ရင္ တေယာက္က တေယာက္ကို ဟိုလူလႊဲ၊ ဒီလူလႊဲနဲ႔ လႊဲသံသရာ မဆံုး ျဖစ္ေနမွာမို႔ပါ။ ဒါေၾကာင့္ ၂၀၁၅ ေဖေဖၚ၀ါရီ ၁၃ မွာ က်ေရာက္မယ့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း
ေမြးေန႔ ႏွစ္ ၁၀၀ ျပည့္ အထိေတာ့ လႊဲမေနၾကပါေစနဲ႔ လို႔ပဲ ဆုေတာင္းမိ
လုိ္က္ ပါေတာ့တယ္။

ဧရာ၀တီ

0 Comment Box:

Post a Comment


 

Comment Box

Followers